KOKYBĖS VADYBOS SISTEMOS POLITIKA
MISIJA
- Tapti klientų pagalbininkais spaudos srityje ir sudėjus aistrą darbui, profesionalumą bei atsakingumą sėkmingai augti drauge.
STRATEGIJA/TIKSLAI
- Gerinti kokybės vadybos sistemą, siekiant veiksmų dėl rizikų ir galimybių įgyvendinimo, jos tinkamumo, veiksmingumo ir rezultatyvumo.
- Suteikti klientams geriausias paslaugas nuo pirmos užklausos iki galutinio gaminio pristatymo.
- Siekti pilno klientų pasitenkinimo produkcijos kokybe.
- Tenkinti darbuotojų lūkesčius ir poreikius bei kitų suinteresuotų šalių reikalavimus, gerinti įmonės įvaizdį visuomenėje ir įmonėje.
- Tobulinti procesų technologijas, vidinį komunikavimą ir bendradarbiavimą, siekti stabilaus ir efektyvaus įmonės darbo.
- Užtikrinti nuolatinio tobulinimosi galimybę, kelti darbuotojų kompetenciją.
- Nuolat peržiūrėti įmonėje vykstančius procesus, juos analizuoti ir tobulinti.
- Siekti geresnių efektyvumo rodiklių visoje įmonėje.
VERTYBĖS
- Pagarba. Siekiame kurti konstruktyvų bendradarbiavimą, pagrįstą partneryste ir sąžiningumu.
- Pasitikėjimas. Priimame iššūkius, suteikiančius galimybę įrodyti savo išskirtinumą ir teikiamų paslaugų kokybę. Siūlome naudingus sprendimus ir tinkamai vykdome pažadus.
- Pridėtinės vertės kūrimas. Patirtis ir nuolatinis tobulėjimas, inovatyvus mąstymas ir atvirumas naujovėms. Siekiame įgyvendinti ir viršyti klientų ir partnerių lūkesčius.
ĮMONĖS VADOVYBĖ ĮSIPAREIGOJA
- Supažindinti visus darbuotojus su šia kokybės vadybos sistemos politika ir užtikrinti politikos įgyvendinimą bei aprūpinimą reikalingais ištekliais.
- Užtikrinti, kad kokybės politika būtų laisvai prieinama visuomenei.
- Stebėti, analizuoti ir nuolat gerinti kokybės vadybos sistemą.